missmk

Live your life before someone else does

Dålig fantasi!

Publicerad 2012-10-07 21:36:59 i Allmänt,

Hej på er!
 
Det ända som känns lite bittert i mitt liv just nu är det här med maten. Det är ju sååå tråkigt att laga till sig själv. Jag har nog levt på Dafgårds Lasagne (som för övrigt kan vara bland det godaste jag någonsin ätit), morötter, pasta och hämtmat rätt länge nu.
 
Jag börjar bli orolig att min kropp säger ifrån snart. Att jag får läggas in på SöS här intill min lägenhet, och få en strikt diet att följa så att alla mina organ inte börjar likna ett skrynkligt russin.
 
När jag umgås med någon lagar jag mer än gärna mat. Länge och väl. Då är det riktigt kul och prova olika varianter men just nu är min fantasi lika låg som Ove Sundbergs personlighet.
 
Jag har suttit och kollat runt på Recept.se nu och hittat en del smarriga recept. Vardagsrätter med en lite lyxigare touch :)
 
 
 
Sticky szechuannudlar lär jag definitivt prova någon gång. Det här såg så gott ut!
 
 
Jag är dålig på att äta fisk. Gillar inte fisk så mycket men lax är så gott. Lax i ugn har vi här. Smarrigt!
 
Kycklingvingar med fransk örtblandning
 
Kycklingvingar med fransk örtblandning.
 
Baconlindade kycklingfiléer med quinoasallad
 
Baconinlindade kycklingfiléer med quinoasallad. Hur gott låter inte detta??!! MMM!
 
Får ta och bjuda någon på detta någon gång :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-10-07 21:51:19

du får mer än gärna bjuda mig :D

Postat av: Madde

Publicerad 2012-10-07 22:08:48

Självklart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela