missmk

Live your life before someone else does

Dålig stämning...

Publicerad 2012-10-16 19:52:00 i Allmänt,

 
 
Hej fina ni!
 
Jag lever men har varit lite frånvarande dessa dagar på grund av olika anledningar. Bland annat jobb och plugg. Nu har jag precis varit ner i tvättstugan och tvättat. Jag är nog ensam i världen om att tycka det är ganska kul att tvätta. Man mår ju så bra sen när kläderna luktar gott :)
 
Idag hade jag min första konferens på jobbet. Det gick superbra! Har även bokat in en annan konferens idag som anländer på lördag. Men då är jag ledig så jag har förberett allt till mina kollegor. Fasiken vad mycket ansvar det är. Men jag gillar sånt!
 
Nu ska jag försöka packa klart tills jag ska hem i helgen. Kusin Anders fyller år på lördag så jag ska dit en sväng på kvällen. Ska bli kul med kusin- och kompisträff. Sällan man ser dom nuförtiden :(
 
 
På söndag ska jag till Rival med mina kollegor och kolla på detta. Har hört från flera att det ska vara riktigt bra. Ser jag verkligen fram emot!
 
Nu är det dags att se när blågult spöar tyskarna! Heja Sverige!!!!!!!! Och nu kommer den här abstinensen igen i min kropp... Jag blir så otroligt sugen på att börja spela fotboll igen varje gång jag ser en match på tv:n.
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-10-16 20:38:28

Snygg som få både på in och utsidan.. Kan bara säga stort grattis till din blivande kille eller du kanske är upptagen redan =) Nu kör vi, dags för avspark

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela