missmk

Live your life before someone else does

Det kommer bli guld igen ser jag...

Publicerad 2012-10-13 21:18:00 i Allmänt,


Jag har varit dålig på att följa Brynäs den senaste tiden men det har ju gått hur bra som helst för dom ser jag! :) Titta vilken rolig läsning! 
 
Behöver dom ens spela klart den här säsongen av elitserien? Jag menar, vi alla vet ju ändå vilka som kommer ta hem guldet... igen ;)
 
Såg att det är en viss Elias som gjort väldigt många mål på få matcher. Endast 17 år! Svriges bästa och blivande hockeystjärnor kommer ifrån Brynäs nuförtiden.
 
Härligt!
 
Blir en lugn hemmakväll för mig istället. Skönt! Nu är jag även på bättre humör efter att ha fått sovit ett tag i eftermiddag. Har även lämnat in ingresserna nu vilket känns så skönt! Är så stolt och imponerad över mig själv att jag faktiskt lyckas kombinera heltidsjobb, studier och vänner.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela