missmk

Live your life before someone else does

Finbesök hemifrån!

Publicerad 2012-10-27 00:35:34 i Allmänt,

 
Har precis lagt mig och börjar jobba 9 imorn. Fick ett glatt sms ikväll. Bästa vän (Marie) och hennes karl har checkat in på Sign precis vid mitt jobb här i stan och dom ska vara här hela helgen.
 
Tyvärr så jobbar ju jag i helgen men hon och Johan kommer in och hälsar på mig på jobbet i morgon!!! :) Gud va kul! Då får dom se hur jag har det i min vardag här i huvudstaden.
 
Ska bli mysigt att jobba i helgen. Jag gillar att jobba helg. Den nya tjejen kommer in och fortsätter lär upp sig i morgon också. Trivs mer och mer på jobbet. Vi är ett riktigt härligt gäng som skrattar och har kul ihop!
 
Nu dags att sova.
 
Sov gott alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela