missmk

Live your life before someone else does

Fredagsmys

Publicerad 2012-10-19 23:14:00 i Allmänt,

 
Jag har landat i de uppländska skogarna. Möttes av tacosförberedelser när jag klev innanför dörren! Mammas tacosgratäng... det finns inget godare!
 
 
 
Pappa tyckte att vi skulle ha lite fredagsmys ikväll och införskaffade lite bubbel. Mycket trevligt! :)
 
 
Har ni sett vilken kreativ och pysslig mamma jag har! Hon är så duktig. Hon visade mig detta ikväll som hon har gjort nyligen. Ett vykort som hon ska ge hennes och pappas vänner. De ska åka till London tillsammans och ska nu planera resan. Ser ni så fyndig hon är i texten!

Pappa praktiserade på en tidning när han var yngre och är grym på den svenska grammatiken och språket i sig och mamma är såhär påhittig. Hmm, det är nog ingen slump att jag fastnade för journalistiken tror jag ;)
 
Kram på er fina läsare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela