missmk

Live your life before someone else does

Går emot mina principer...

Publicerad 2012-10-08 20:29:16 i Allmänt,

 
Jag har alltid tyckt att kosttillskott m.m. har varit lurendrejeri. Att det liksom inte ger någon verkan egentligen. Det är bara ett sätt för företagen att tjäna lite extra pengar. Natruligt är bäst har jag alltid tyckt. Men nu är det dags att gå emot mig själv.
 
När jag var och handlade ikväll tittade jag lite extra i fiskdisken. Jag tänkte att jag skulle vara nyttig och duktig och laga någon fiskrätt ikväll. Men ju längre jag tittade på alla fisksorter desto mer illamående blev jag tyvärr.
 
Så jag tog med mig mittt barnsliga tänk och rusade till kosttillskott-hyllan istället, och råffade åt mig en Omega-3 flaska. Nu ska detta tas 3-4 ggr i veckan. Skål!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela