missmk

Live your life before someone else does

Hittade gamla sommarbilder hemifrån...

Publicerad 2012-10-14 11:59:00 i Allmänt,

 
 
Håller redan på packar lite för att åka hem hit till mitt barndomshem på fre-sön. Tänk att man aldrig är nöjd. När jag var hemma på denna lilla ort förr så ville jag oftast därifrån men nu när man bor i en stor stad vill man gärna hem till lugnet ibland igen.
 
 
Ska bli trevligt att komma hem till fina mamma och pappa igen och bli lite ompysslad :)
 
 
Sol och bad på Rullsand i somras! Ska även hinna med att besöka dessa juveler medans jag är på hemmaplan.
 
 
Min kompis som vägrade flyga iväg :)
 
 
Älskade vän Madde ska jag också försöka hinna träffa. Synd att inte dygnet har fler timmar ibland :S
 
 
Mina kusinbarn Stella och Ebba. Hoppas även att jag kanske får se dessa sötnosar hos Marie.
 
Dags för lunch nu.
 
Ha en bra söndag alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela