missmk

Live your life before someone else does

Jag fick som jag ville!

Publicerad 2012-10-10 23:47:00 i Allmänt,

 
Hej fina ni! Vad många läsare det har varit på min blogg idag såg jag på besöksstatistiken. Kul!
 
Jag fick som jag ville. Jag ska bli konferensansvarig. Börjar strax efter löning :) Oj vad roligt och vilket förtroendeuppdrag! Har ju inte ens jobbat där en månad än. Haha. Men dom är säkert desperata efter någon ny (vilket jag absolut förstår) då den tjejen som är ansvarig nu, ska sluta.
 
Det ska bli så himla kul. En utmaning. Och jag kommer även växa mycket i mig själv och utvecklas ännu mer vilket jag gillar. Lite skrämmande är det dock men som jag sagt tidigare: Tror man bara på sig själv så klarar man allt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela