missmk

Live your life before someone else does

Don´t you worry child...

Publicerad 2012-10-11 13:21:00 i Allmänt,

När jag ser denna grymma video och låt får jag tårar i ögonen. Tänk att dom ska splittras. Why God, why? ;) Kommer sakna dom något fruktnansvärt! Vi i Sverige kommer aldrig kunna förstå hur stor den här gruppen är. I USA är dom till exempel mycket större än världsstjärnan Lady Gaga. Det säger ändå en hel del. De sålde slut på två spelningar på Madsion Square Garden på 3 minuter.
 
När jag var i New York i septmeber 2010 (alltså inte så längesen) så blev folk där helt galna när vi sa att vi kom ifrån Sverige. De avgudade oss och pratade i timmar med oss om Swedish House Mafia. Jag och Fia stod då som två frågetecken kommer jag ihåg. Vi hade ingen aning om vad SHM var för något då. Haha.
 
Idag vet vi. Dom är bäst, bäst bäst!
 
Jag är helimponerad av Axwell. Killen är enormt framgångsrik, kan köpa vad som helst när som helst, kan flytta in i världens lyxslott om han vill, kan äta ute på dyra restauranger varje dag och köpa tusentals sportbilar utan att det ens märks på hans konto och ändå är han en helt vanlig SVENSSON som bor i ett RADHUS hemma i Sverige. Så jäkla grymt.
 
 
Såg en intervju med honom för ett tag sen och när han är hemma i Stockholm så går han gärna till sjukhus och äter deras luncher och slappnar av på så sätt har han berättat. Vilken sköning! Snacka om att vara nere på jorden!
 
När jag är klar med journalistutbildningen så är dessa killar de första jag ska intervjua. Det kan ni skriva upp! :) Jag tror många vill veta hur de lever, tänker och är som människor. För trots att de är så stora så är de ändå hyfsat anonyma.
 
Det skulle vara kul att fråga en sån fråga som: Går det ens att beskriva på något sätt hur det känns att stå inför 160 000 skrikande människor? Och, hur känns det i kroppen? Adrenalínkick eller är du/ni avslappnad?
 
Deras sista spelning hålls på Friends Arena i november. Fan ta er som ska dit! :)
 

Kommentarer

Postat av: Louise W

Publicerad 2012-10-12 22:03:42

Jag ska dit!!:)

Svar: Nej men Louise!!! Åh fan vad avis jag e!!! :) Du har inte en biljett till övers? ;)
Madde

Postat av: Madde

Publicerad 2012-10-13 00:05:51

Nej men Louise!!! Åh fan vad avis jag e!!! :) Du har inte en biljett till övers? ;)

Postat av: Louise

Publicerad 2012-10-14 09:51:07

Tyvärr inte:/ vi är ett gäng på 13 st.. Ska bli super kul!:) tråkigt att du inte fått tag i biljett!:/. Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela