missmk

Live your life before someone else does

Lägenhetsvisning nästa vecka!!

Publicerad 2012-10-29 22:06:00 i Allmänt,

 
Fick ett väldigt glatt besked idag av fina Mia (Maries kompis). Hon ska ju flytta ihop med sin kille efter jul och frågade idag om jag fortfarande är intresserad av att hyra hennes lägenhet. Mitt svar blev: "JAAAA, jag tar den!" ;)

Jag ska till henne på tisdag och kolla in den. Hon ska bara få godkännande att hyra ut den av styrelsen så håll alla tummar för att det blir godkänt kära läsare! Som ni ser så kommer jag få gångavstånd till mitt jobb i den nya lägenheten, men det bästa av allt är att jag har en "egen" lägenhet och väääldigt centralt dessutom. Är så himla glad!
 
Men innan visningen har jag denna härliga vecka att se fram emot. Jobb tis-fre. Och på onsdag ska jag till ett jättebra ställe (har jag hört) Studio81 här på Södermalm och klippa mig. Funderar även på att göra lite ljusa slingor. Och på torsdag flyttar Louise hit! En superhärlig tjej från Skövde. Vi har bara känt varann i lite drygt två månader men det känns som flera år! :)
 
I helgen ska vi ut. Hanna ska också med och eventuellt Emma. Ska bli så kul!
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela