missmk

Live your life before someone else does

Måndag...

Publicerad 2012-10-29 13:37:12 i Allmänt,

 
Wow vad bra Hypnotisören var! Har faktiskt aldrig sett en bättre film som varit svensk. Det var riktigt rått och hemskt emellanåt men väldigt spännande! Gå och se den! :)
 
Nu har jag precis loggat in på min studiesida och läst otroligt glada besked av mina klasskompisar och lärare. Vi har ju skrivit en synopsis och jag har valt att skriva en artikel om tekniken och hur den påverkar oss. Det blev riktigt uppskattat av alla och dom ser fram emot när min artikel är klar.
 
Detta kommer dock bli svårt! För det första så måste jag vinkla arikeln till något speicellt och sen har ju alla så höga förväntningar på mig nu så det känns lite jobbigt :)
 
Ska ta och fila lite på artikeln nu och senare ikväll kanske jag ska till Söderstadion och kolla Hammarbys sista hemmamatch.
 
Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela