missmk

Live your life before someone else does

Mätt!

Publicerad 2012-10-04 22:47:00 i Allmänt,


Kom precis hem och har slagit mig ner i soffan. Jag och Louise var och käkade på Scandic Malmen ikväll. Och nu är jag så mätt. Ska varva ner och sova snart. Jobbar eftermiddag imorn vilket betyder SOVMORGON :)
 
Hade en jätterolig dag på jobbet idag. Oj vad vi skrattade. Vi är ett riktigt härligt gäng. Chefen kom även och sa att jag skulle få ta hand om en grej snart. Han skickade ett mail till mig där det var en förfrågan om studiebesök hos oss. Och JAG ska ta hand om dom när dom kommer...
 
Jag som inte ens kan något själv än haha. Men men det ska nog gå bra. Jag skickade tillbaka ett mail till dom (en turistbyrå i Vasastan) att de ska fråga efter mig när de kommer så ska jag visa dom runt, så får vi se hur det går ;)
 
Sov gott underbara ni!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-05 14:27:17

vet du, du har nästan identiska ögon som henrik lundqvist. såg han på reklamen på tv nyss. du är fan den kvinnliga motsvarigheten till honom. det är bra då han anses vara sveriges snyggaste man :P

Postat av: Madde

Publicerad 2012-10-06 08:18:50

Haha oj då. Tack för den fina komplimangen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela