missmk

Live your life before someone else does

Dåligt samvete, känner mig hemsk!

Publicerad 2012-10-07 22:00:00 i Allmänt,

 
Pappa och jag hade en liten konversation ikväll när Solsidan visades som ni ser... Han får på riktigt utslag av Ove Sundberg :)
 
 
 
I slutet av vår konversation fick jag detta gulliga meddelande. Aww :) Min far är utan tvekan världens bästa pappa. Jag brukar tänka på detta ibland. Hur lyckligt lottad man egentligen är när det kommer till vilken uppväxt man fått. Och vilken relation man har till sina föräldrar.
 
Jag kan kan börja gråta bara jag hör talas om att ett barn är oälskat, där föräldrarna skiter fullständigt i dem. Tänk er barn som aldrig fått känna kärlek från sina föräldrar. Som aldrig får en kram, fina ord eller vad det nu kan vara.
 
Det finns många fler än vi tror som går igenom det. Skrämmande! Usch jag kan inte ens tänka på det utan att få tårar i ögonen!
 
 
 
Efter pappas mess fick jag ett till av min fina vän Madde. Åh vad jag saknar alla hemma!
 
Jag känner mig så hemsk som är så dålig på att höra av mig till alla. Egentligen får man inte skylla på att man har det stressigt med nytt jobb och plugg, för ens nära och kära betyder ändå mest. Men dom förstår att jag har fullt upp nu som tur är.
 
Har även träffat mycket nytt folk här i huvudstaden som även dom kommer i andra hand på grund av intensiva jobbdagar. Vilket inte är kul! Men snart lugnar det ner sig betydligt!
 
Så kära ni som känner er träffade, förlåt för att jag är lite frånvarande! Men jag tänker på er varje dag i alla fall :)
 
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela