missmk

Live your life before someone else does

Nu är det slutshoppat...

Publicerad 2012-10-09 15:07:30 i Allmänt,

 
 
 
Har varit och köpt mig en ny höstjacka idag. Har ju bara kavajer annars i stort sätt och det är lite kallt för det nu. Jag velade länge mellan den här och en beige dunjacka som också var snygg. Men den här var lite mer jag. Är så nöjd! :)
 
 
Köpte även lite basplagg som underkläder och t-shirts. Den här färgen är så snygg tycker jag!
 
 
FACE hade stängt idag så jag fick snällt gå till Kicks. Fasiken vad dyrt det är att vara tjej. Allt detta gick på 600:-. Bara den lilla ögonbrynsborsten kostar 180:-! Inte okej egentligen men då jag tappat bort min förra borste, så fick jag snällt lägga ut dessa pengar på en ny.
 
Älskar den här ögonbrynsborsten. Och ögonbrynsasken (eller vad man ska kalla det) från Make Up Store är det bästa man kan ha till ögonbrynen.
 
Man ser på ögonbryn när man har använt en penna. Det ser liksom ritat ut mer än ifyllt, vilket inte är snyggt! Men med dessa verktyg så blir brynen naturliga och supersnygga!
 
Brun-utan-sol är ett måste nu under höst- och vintertider. Finns verkligen inget värre än att se likblek och trött ut. Björn Axens hårinpackning kan jag även rekommendera alla! Den gör verkligen underverk med håret och luktar så gott!
 
Nu är jag klar med min höstshopping. Och nu är det även slutshoppat för min del. Det är farligt att bo i en stor stad när det gäller shopping. Såhär mycket som jag handlat under denna vecka, har jag knappt handlat på ett halvår i Gävle. Haha.
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-10-09 17:44:52

Sjukt snygg jacka! Vart har du köpt den????

Postat av: Madde

Publicerad 2012-10-10 09:16:31

Ja visst är den fin! Köpt på H&M.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela