missmk

Live your life before someone else does

Nu fattas bara en man och barn... ;)

Publicerad 2012-10-02 23:58:00 i Allmänt,

 
Hej kära ni, hoppas ni mår bra!
 
Jag har nog aldrig mått bättre. Igår hände något riktigt kul. Jag fick veta att jag har blivit fast anställd på heltid! Fick även veta att jag kommer bli tilldelad ett eget ansvarsområde efter ett tag. Och lönen är den bästa jag haft. Är så glad! 
 
Nu är det bara barn som fattas, eller hur är det man säger? Nej då. Inga barn än. Måste defintivt plugga klart först i alla fall. Och sen underlättar det ju om man har en man också såklart haha ;)
 
Vi slutar skolan i maj. Det känns ganska skönt nu att utbildningen inte är så lång när jag har fått fast tjänst.
 
Jag och Louise har bestämt att vi ska ta en drink på torsdag. Hon har också precis fått heltidsjobb här i stan, så vi ska ut och fira lite innan jobbet kallar på fredag igen.
 
Ska sova gott nu. Ska ta mig ut på stan imorn och gå i lite affärer och förhoppningsvis köpa en höstjacka, lite andra kläder och ett SKÄRP.
 
De flesta av mina jeans åker ner. Får gå och dra upp dom hela tiden. Så jäkla drygt! Antingen har dom tänjts ut rejält eller så är det jag som har krympt vilket inte är bra! Men det kan lätt bli så när det är mycket i huvudet.
 
Sov gott!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela