missmk

Live your life before someone else does

Nu ska ajfånen in på lagning...

Publicerad 2012-10-03 14:49:00 i Allmänt,

 
 
Här får ni en "outfit-bild" av mig som jag egentligen aldrig lägger ut då jag tycker det är så otroligt töntigt.
 
Är inte det egentligen det mest oviktiga som finns? Vad folk har för kläder på sig? Visst att man vill klä sig snyggt, hel och ren men jag har verkligen aldrig förstått hysterin med modebloggar och sånt. Så tråkigt!!
 
Men i brist på andra bilder så får ni istället två färska :) Ska gå iväg något kvarter nu och lämna in min telefon på reparation. Displayen har varit sprucken väldigt länge så dags att åtgärda detta. Sen ska jag gå och shoppa lite nödvändiga ting.
 
Något annat som också skulle behöva en rejäl makeover är spegeln som ni ser ;)
 
Hörs senare...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela