missmk

Live your life before someone else does

Orkar inte...

Publicerad 2012-10-22 22:22:01 i Allmänt,

Fan vad trött jag blir ibland!!
 
Som ni ser när ni går in på bloggen så kommer det upp något Windows-säkerhetsmeddelande där man ska fylla i användernamn och lösenord. Jag är ett lika stort frågetecken angående detta som ni är.

Det tillhör tydligen någon tjej som heter Miriam och jag har ingen aning om det är hon som är så satans barnslig att hon försöker förstöra/spärra bloggen eller om det har blivit fel någon annanstans. Jag vet bara att det är jävligt irriterande!

Jag har tänkt tanken att lägga ner det här med blogg och bara fokusera på att skriva i mina studier men då jag har vänner som bor långt ifrån mig så kan det vara kul för dom att gå in och läsa vad jag har för mig, samma som jag går in på deras bloggar. Sen älskar jag ju att skriva så jag vill ju fortsätta blogga.
 
Aja får se om den där jävla rutan försvinner eller om jag helt enkelt får byta blogg igen - för femtioelfte gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela