missmk

Live your life before someone else does

Plugg-lördag.

Publicerad 2012-10-13 16:02:00 i Allmänt,

 
 
Är klar med två ingresser av tre nu. Det gick som en dans på rosor så fort jag kom igång. Härligt! Dock är det inte min dag idag. Känner mig lite nere och på dåligt humör. Sånna dagar måste vi ju också ha tyvärr :( Varför vet jag inte. Jag kanske har fått PMS?

Ska lägga mig i soffan och käka choklad och glo på film hela dagen efter att jag har pluggat klart. 
 
Sen kanske jag får för mig att gå ut och ta en drink ikväll. Ska fråga Hanna om hon vill hänga på. Hanna är grym! 1 sekund i hennes sällskap och man är som en ny och glad människa igen, full med energi! Sen är det ju lördag och jag börjar inte jobba för ens 15 imorn :)
 
Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela