missmk

Live your life before someone else does

Vilken dag!!

Publicerad 2012-10-27 22:02:00 i Allmänt,

 
 
 
Nu ska ni få höra på något sjukt! I morse när jag kom till jobbet så var det första jag möttes av ett brandalarm som hade gått i ett rum.
 
Vi upptäckte då att det var typ världens mest ointelligenta rikspuckon som går i ett par skor som hade orsakat branden genom att ställa en kokplatta (!) under sängen som dessutom var varm som f*n med en TIDNING ÖVER! (Varför ta man med sig en kokplatta till ett hotell?!)
 
Till saken hör också att dessa två (en man och en kvinna) hade med sig deras bebis som kanske var max 10 månader. Då skulle de gömma kokplattan för ungen genom att lägga den under sängen. Helt jäkla sjukt. Där om någonstans kan väl barnet få tag på den genom att han kryper!! Att ställa den på ett bord där inte barnet når var tydligen inte aktuellt! Ärthjärnor!
 
Sen luktade det brandrök i hela korridoren och föräldrarna hade inte en tanke på att byta rum där det nyligen var som en rökbomb. Min kollega blev förbannad på dom och sa att de måste byta rum för BARNETS SKULL.
 
Jag hade nästan lust att ringa socialen och polisen där ett tag men jag hejdade mig när dom kom och bad om ursäkt. Stackars barn!
 
Nog om den incidenten. Senare under dagen skedde det bara trevliga saker. Mitt från ingenstans kommer Jeanette in i lobbyn och ska checka in med hennes dotter. Jag har umgåtts med Jeanette hur mycket som helst förra året då hon är vän med Madde. Det var så himla kul att se henne! Hennes dotter Louise berättade även att hon kände min kusins nya flickvän jättebra. Hur slumpigt var inte det då?
 
Dom checkar ut imorgon så jag hinner träffa dom igen innan dom åker. Senare på eftermiddagen kom även Marie och Johan in och hälsade på. Mycket trevligt.
 
Nu ska jag sova och jobba 8-19 i morgon. Efter jobbet ska jag och H ut och äta och även gå på bio. Tror det blir Hypnotisören. Har läst boken och är orolig över att den ska vara 100 gånger bättre än filmen och då kommer jag bli sur och besviken.
 
Sov sött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela