missmk

Live your life before someone else does

Vilken kväll det blev!

Publicerad 2012-10-16 23:35:25 i Allmänt,

När Tyskland gjorde 3-0 ikväll fick jag nog och gick och sorterade tvätten istället. Sen hörde jag vrål från vardagsrummet lite då och då och nästa gång jag tittade till på tv:n stod det 4-3!!

Jag hann precis se när Elm kviterade och fick rysningar jag aldrig tidigare känt.
 
Sen brast jag ut i asgarv när jag messade med min älskade roliga pappa efter matchen...
 
 
 
 
Haha... Tydligen så växte pappas skalle en aning efter denna magiska insats ;)
 
 
 
Alla som gillar sport vet också att Lasse Granqvist är fantastiskt underhållande på radion. Jag måste lyssna på honom i slutet av matchen i morgon! :)
 
Sov sött alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela