missmk

Live your life before someone else does

1:a september drar vi

Publicerad 2013-07-24 15:05:00 i Allmänt,

Fick ett meddelande från min fina vän Josefina idag. "Flyg bokat!" Jäklar vad härligt! Den 1:a september åker jag, Josefina, Emilia och kanske Ulrika, till Mil Palmeras på spanska östkusten. Johannes har hus där. Eller det är hans släkt som äger huset och det är där vi ska bo. Vi kom riktigt billigt undan. Ska bli så skönt att förlänga sommaren lite till innan hösten drar igång på allvar.
 
Jag måste även ringa till Telia och kräva ett mobilt bredband av dom som MÅSTE fungera klockrent där nere. Har ju börjat plugga då så jag är rätt beroende av ett sådant. Men jag har haft problem med Telia på senaste tiden så jag är lite orolig. Aja det löser sig alltid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela