missmk

Live your life before someone else does

Allt går bara man vill!

Publicerad 2013-07-08 15:03:49 i Allmänt,

Jag har nått mitt mål. I mitten på april bestämde jag mig för att ändra min livsstil/kost och gå ner några kilon för att få en sundare kropp. Jag tvingade mig själv att ta långa promenader - jag som annars varit en rätt lat varelse som hellre åker taxi än att gå omkring till folk/ställen- resultatet blev 18 mil på 2,5 månader. Det gjorde att jag gick ner 4,5 kilo på 8 veckor. Jag är helnöjd. Promenaderna är förstås en stor bidragande orsak till att kilona rasar av en men kosten är minst lika viktig för både kropp och själ. Nu när sommaren är här har jag fått min "strandkropp" men jag kommer absolut inte sluta promenera för det.
 
Den här bilden är ifrån när jag började med promenaderna. Syns kanske ingen skillnad på vikten i sig men jag har blivit mycket lättare och friskare i både kropp och själ. Har gått från 58-59 kilo till 54-55. Mindre än så behöver man absolut inte vara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela