missmk

Live your life before someone else does

Älskade Tylösand!

Publicerad 2013-07-18 18:16:26 i Allmänt,

Vi kom till Tylösand sent igår. Träffade på roligt folk på nattklubben och sen åkte vi in till Halmstad till en kompis och blev bjuden på havskräftor och champagne. Det var utan tvekan det godaste jag har ätit någonsin!! Fantastiskt gott!

Jonas (som vi var hos) har jättefint hemma. Hans badrum är större än min lägenhet och lägg märke till tavlan på tjejen bakom mig som jag försöker härma ;) tycker den är så jäkla häftig! Vet inte varför men häftigt att ha den i badrummet.

Mycket lyckad vistelse än så länge! Nu ska vi snart checka in på hotellet. Sen blir det afterbeach med duojag som brukar spela i Sälen när vi är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela