missmk

Live your life before someone else does

Bara ett jobbpass kvar!

Publicerad 2013-07-07 22:06:00 i Allmänt,

Har redan jobbat fem dagar sedan jag kom hem till Sthlm igen i onsdags. Har bara ett jobbpass kvar nu. Så imorgon kl 19 tar jag semester!! Åh vad skönt det ska bli! Ska lägga mig ute och sola i veckan först då det skulle bli hyfsat bra väder sen drar jag till västkusten. Ska bli så kul att gå på Gyllene Tider. Det kommer nog bli magiskt på Ullevi den kvällen skulle jag tippa på.

Nu ska jag snart sova. Blir så trött och slut i huvudet på jobbet. Men som sagt... ett pass kvar!!! :)
 
 
Något man däremot inte blir slut i huvudet av är att få vara i denna fantastiska miljö. Pappa och jag var ute på sjön en sväng i onsdags innan jag åkte tillbaks till Sthlm. Vilken lycka det är att få vara på sjön!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela