missmk

Live your life before someone else does

Djupön

Publicerad 2013-07-02 00:07:00 i Allmänt,

Idag träffade jag Sofia. Vi åt åt och åt lite till. Haha herregud vad jag har vräkt i mig en massa dessa dagar. Vi båda tog en STOR schnitzel på restaurangen. Efter det var vi egentligen hur mätta som helst men vi åkte och köpte mjukglass som vi tryckte i oss också. När jag kom hem tog jag en lång promenad. Plus minus noll känns bättre än att bara vräka i sig kalorier. :)
 
Jag gick ner till ett bad som heter Djupön som ligger några kilometer ifrån mamma och pappas hus. Där badade jag väldigt ofta när jag var liten. Vilka härliga barndomsminnen som kom ikapp en när jag var ner och kände på vattnet vid, som för övrigt var riktigt varmt och skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela