missmk

Live your life before someone else does

Fifty shades of Grey har golvat mig - totalt!

Publicerad 2013-07-06 13:59:00 i Allmänt,

Här läst halva boken på typ några timmar. Den är så fantastisk att det inte är sant. E L James är en skicklig författare. Kanske att hon kunde ha gjort det hela lite mindre typisk amerikansk men den får ändå toppbetyg. Jag blir inspirerad till att själv börja skriva böcker i framtiden. Min fantasi flödar och har aldrig varit mer omfattande. Jag är rätt enveten av mig när det verkligen gäller så ja, jag kan se mig själv som en författare till deliciösa romaner i framtiden.
 
Det kommer ju att komma en film om detta så småningom. Dem har inte bestämt än vem ska som ska spela rollen som den kryptiske, självsäkra, passionerade Christian Grey än men några som är på tapeten är: Matt Bomer och William Levy. Tror inte dem kan hitta några andra som skulle kunna passa bättre. I boken framstår nämligen Christian Grey som en hunk/gentlemen som knappt är sann på grund av sitt yttre och även inre och de nämnda männen kommer nog närmast denna beskrivning skulle jag tro.
 
Det har även spekulerats i att svenska Alexander Skarsgård ska spela Christian och även (svimma inte nu, det höll jag på att göra nämligen), Justin Bieber! Nej alltså dem måste skämta. En nittonåring FÅR INTE spela en sådan roll där det krävs så många sexscener och självsäkerhet.
 
Kriminellt snygga Matt Bomer. Karaktären i boken är nästan identiskt beskriven som Matt Bomer. Undrar om inte författaren hade ett gott öga till honom innan hon skrev boken? :)
 
William Levy ser ju inte heller så tokig ut direkt!!

Motspelerskan är också än så länge oklar. Men det ryktas om att Alexis Bledel står som favorit. Ska bli spännande att se hur det blir. Jag vet inte om det är mest tjejer som läser denna bok, jag tror det men när filmen kommer så ber jag er killar att i alla fall ge den en chans. Om ni har en gnutta fantasi, nyfikenhet, passion och romantik i er så kommer ni inte bli besvikna. :)
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela