missmk

Live your life before someone else does

Fredagsfika!

Publicerad 2013-07-26 10:51:00 i Allmänt,

 
Jag och min kollega Yvette har fredagsfika idag. Hon har dock lite ångest och säger emellanåt till sig själv och håller sig på magen "Tjockis tjockis tjockis". Ska dock nämnas att hon absolut inte är tjock någonstans. Haha jag älskar henne. Hon är en av de roligaste människorna jag träffat i hela mitt liv. Hon är otroligt öppen av sig också och berättar mer än gääärna när hon till exempel ska gå och "sprutlakera toaletten" som hon så fint brukar informera oss om. Haha. Älskar dessa avslappnade och roliga människor som hon. Sådana som inte ska vara fina och perfekta jämt utan som kan bjuda på sig själva.

Dock har det inte alltid varit roliga stunder här på jobbet. Ibland har vi kunnat bli arga och irriterade på varandra när det varit stressigt och jobbigt här. Men sådant hör ju till. Det visar ju bara att vi är trygga med varandra här. :)
 
Hur som helst. Jag älskar alla mina kollegor och jag kommer verkligen sakna dom när jag slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela