missmk

Live your life before someone else does

Igår blev jag kär i en liten 14 åring... för ett kort ögonblick!

Publicerad 2013-07-09 17:49:00 i Allmänt,

När jag hade slutat jobbet igår gick jag hem och bytte om. Åkte sedan till Skanstull och gick till Thaibåten som ligger i Hammarbyhamnen och mötte upp mina kollegor. Vi hade så himla trevligt.... när jag väl kom dit!
 
Jag gick ju lite fel och var ju på väg mot fel håll först. Hehe. Frågade några herrar vart Thaibåten låg och fick till svar: "Det är så långt härifrån som du kan komma, vore jag dig skulle jag först gå hem och ta av mig klackarna och byta till gympaskor". Haha. Jaha, det var bara att träska på i mina klackar.
 
På vägen mot båten kör en EU-moppe om mig flera gånger. Det är några 14-åriga små pojkar. De skriker åt mig: "Vad snygg du är", varpå jag blir alldeles varm i hjärtat över att så små killar är så modiga och kan säga en sådan sak. "Åh tack vad ni är gulliga", säger jag och fortsätter gå och blir lite kär/får moderskänslor för dem. Killarna åker iväg och kommer sedan tillbaka och då frågar den ena: "Har du pojkvän?" När jag svarar nej frågar då denna sötnos om han kan få mitt nummer. När jag då berättar för honom hur gammal jag är och att han kanske borde lägga sin energi på någon i hans egen ålder så sticker ungen som en avlövning och säger till sina kompisar: "Hon var ju typ en tant."
 
Hahaha jävla unge! :) Jag vet dock inte riktigt vad som är värst, det faktum att han först måste ha trott att jag var i deras ålder (!) eller att jag blev klassad som en tant? Nåja, han var faktiskt en väldigt väluppfostrad och artig liten herre som i alla fall frågade om jag var upptagen.

Nog för att det tog tid att hitta till båtfan men oj vad roligt jag hade på vägen dit.
 
Hade en grym kväll med lika grymma människor. Håkan, Yvette, Sofia och Mattias, sen kom även Håkans kille Bobby som kommer ifrån England. Då fick vi prata engelska med varandra hela tiden. Det blev dock sämre och sämre engelska ju senare det blev. ;)
 
Superhäftigt ställe. Vi satt i sanden och drack drinkar och det kändes som om vi var utomlands.
 
Utomlands? Nej, bara Hammarbyhamnen. :)
Efteråt gick vi hem till Sofia. Då fick jag äntligen träffa hennes fina katt!
 
 
Mycket lyckad kväll!
 
Idag har jag legat i Rålambhovsparken och solat hela dagen. Var sedan och handlade lite. Nu ska jag tvätta och packa tills jag drar iväg på torsdag. Ska även städa lägenheten riktigt fint så det är fräscht tills jag kommer hem då Marie och William kommer hit och sover några nätter.

Kram. Hoppas att ni också har en underbar sommar!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: tvdokuiauy

Publicerad 2013-07-17 13:59:14

nclulnjttnl, http://www.ypcbghytla.com ddcpgfpbme

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela