missmk

Live your life before someone else does

Min lilla kusin är bara för söt

Publicerad 2013-07-24 22:43:45 i Allmänt,


Fick syn på denna bild som min minsta kusin Erik, 12 år, har lagt upp. En sådan där grej som man själv tyckte var roligt när man var 12 år. "Hur snygg är den och den på en skala från 1-10", ja ni fattar.
 
Var tvungen att gilla och kommentera bland alla små söta ungar. Trodde att jag skulle bli rejält ratad av honom och att han skulle tycka det var såååååå pinsamt att jag ens kommenterade. Jag menar han är ju ändå i den åldern då man ska vara kaxig och tycka att dom äldre är pinsamma. Men det visade sig bli tvärtom. :)
 

Erik och hans bästis. ;) Fina killar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela