missmk

Live your life before someone else does

Söndag

Publicerad 2013-07-01 00:58:00 i Allmänt,

Idag har jag besökt platser i Gävle som jag inte tror många har varit på. Jag gick och strosade på ett ställe alldeles bakom mamma och pappas lägenhet. Lägenheten ligger väldigt centralt. Men går man bara 10 minuter bort från lägenheten finns det en fantastisk pittoresk plats där det är fullt av små hus/sommarstugor som är i typ miniatyrstorlek. MASSOR av små söta hus i ett väldigt lugnt och fint område. Häftigt att det finns så mycket att se i Gävle där jag ändå har bott från och till sedan jag var 15 år.
 
Sen gick mamma, pappa och jag inne på Valbo Köpcentrum och shoppade lite nödvändiga ting för att sedan bege oss till Helt Enkelt för att äta. Mycket gott och trevligt. Sen gick jag in på Hemmakväll och köpte en hel godishink åt William. Marie hade ställt fram morötter till honom som han satt och doppade i sin dipsås när jag kom dit ikväll. Gissa om han blev glad när jag kom med godis åt honom. :) Stackars pojke. "Inte ska man väl behöva äta kaninmat på sitt sommarlov heller", sa jag till honom och det höll han verkligen med mig om... men det gjorde dock inte Marie. ;) Haha.
 
Mycket trevlig dag och kväll!
 
Det här är så jäkla konstigt tycker jag. Vid nya köpstaden i Valbo finns det sju st butiker varav FEM är sängbutiker (Mio ska också finnas med bland skyltarna också)?? Hur fasiken kan dessa butiker gå runt i lilla Valbo?! Detta är för mig en stor gåta!
 
Ledighet = en del iskalla öl.
 
Ikväll cyklade jag till Marie från mamma och pappa. Jag har inte cyklat på säkert 6-7 år. Kommer knappt ihåg hur man gjorde nästan när jag skulle upp på cykeln. ;)
 
Efter att ha blivit biten av ungefär sjuhundratrettiofemtusen myggor och frusit rejält ikväll så ska det nu bli skönt att krypa ner i sängen.
Sov gott.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela