missmk

Live your life before someone else does

Trist väder

Publicerad 2013-07-23 14:39:03 i Allmänt,

Har legat på soffan hela dagen i stort sätt. Det är mulet och blåser här idag. Vilken otroligt lugn vecka jag har just nu. Så himla skönt. Jag har sovit jätteskönt dessa dagar sedan jag började jobba igen. Är helt utvilad, näst intill att jag har sovit för mycket och är trött på grund av det. Ska snart pallra mig iväg till jobbet.
 
Ser fram emot helgen. På lördag ska jag iväg igen. Marie och jag bokade en ny kortare resa så fort vi satte oss i bilen och åkte hemåt i söndags. Sen ska jag försöka ta mig hemåt och hälsa på mamma och pappa på måndag-torsdag.
 
BXYtCf on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela