missmk

Live your life before someone else does

Vilka fantastiska dagar!

Publicerad 2013-07-22 14:42:55 i Allmänt,

Har haft helt fantastiska dagar på västkusten. Har träffat så många roliga och härliga människor. Så mycket som jag har skrattat dessa dagar har jag inte gjort på flera år. Detta behövde jag verkligen!
 
Vi hade även tur med vädret. Det var sol alla dagar från morgon till kväll. Vi träffade även på lite folk hemifrån Gävle som vi hade gemensamma vänner med. Men det bästa av allt var att vi träffade våran kära kusin Daniel på torsdagen. Här åker man bort och ska tro att man inte kommer träffa någon man känner och så är nästan den första personen man ser ens kusin. :) Fick även träffa hans söta tjej Sandra. Dom båda ska ha barn i höst. Så kul!
 
Afterbeachen var helt otrolig. Vilket jäkla ös det var! Ska lägga upp ett filmklipp sen som ni ska få se.
 
Nu är det slut på semestern för min del. Jag ska snart pallra mig iväg till jobbet. Men jag är inte bitter för det är inte många jobbdagar kvar nu. Slutar jobba där i augusti. Sen är det dags för andra utmaningar och äventyr i livet. :)
 
 
Kusin Daniel.
 

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela