missmk

Live your life before someone else does

Trötta ikväll

Publicerad 2013-03-23 00:40:12 i Allmänt,

 
När jag kom till jobbet igår möttes jag av denna "lilla" korg. Inte nog med det så hade det beställts fredagsfika till idag i form av massor med kanelbullar?! Tror att någon på jobbet vill ha ihjäl oss sakta men säkert. Vi laddar tydligen inför beach 2013 också!
 
 
Gick och handlade efter jobbet och sedan gick jag och mötte Marie. Jag gjorde god mat i form av kycklingytterfiléer, potatisklyftor, halloumiost, bea och rotfruktor som jag bjöd henne på. Efter middagen började vi sminka till oss då vi skulle gå ut och ta en öl på Lemon Bar som ligger 5 minuter ifrån mig....
 
 
....men det slutade dock med att vi båda blev såååå trötta när vi hade sminkat klart oss så att vi istället kröp ner under filtar i soffan och käkade chips, drack folköl och tittade på film. Haha. Det var inte riktigt vad vi hade planerat.
 
Nu ska vi sova så vi är utvilade imorgon. Vi ska gå på stan en sväng. Jag ska försöka hitta någon billig klädtrasa att ha på mig imorgon kväll. Jag tror jag ska ta med Marie till Tomas Brolins krog Undici. Har hört att det ska vara väldigt bra där. Det är dessutom 25 års gräns där så förhoppningsvis slipper vi en massa överförfriskade tonåringar som drar sin första fylla ute i krogvimlet. :)
 
Så kul att ha kusin vitamin här. Har saknat henne!
 
Kram och sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela