missmk

Live your life before someone else does

Besök hos nära och kära

Publicerad 2013-05-18 01:39:00 i Allmänt,

Min mobil har givit upp och trotsar mig genom att inte ladda riktigt ordentligt när laddaren sitter i vilket gör att jag bara har kunnat föra över hälften av alla bilder till datan som jag tagit idag.
 
Har i alla fall börjat dagen med att besöka mormor och morfar. Hade himla trevligt med gott fika i form av Vaniljhjärtan som mormor vet att jag älskar!!! Efter det åkte jag hem till farmor och satt ute och solade med henne innan vi gick in och fikade, ja det har fikats en hel del idag vill jag lova.
 
Sen åkte jag vidare hem till Madde som jag för övrigt inte har träffat sen i november. Men jag älskar sådant här att man kan vara ifrån sina riktiga vänner hur länge som helst och ändå veta vart man har varandra när man väl ses igen. Det har hänt en del i våra liv sen vi sågs sist (både sorgliga och roliga grejor som vi delade med oss av). Vi åt pizza, drack ett glas rosé och åt cupcakes. Fantastisk kväll! Efter det åkte jag hem till Marie och William och satt ute med dom ett tag innan jag åkte hem till mamma och pappa.

En underbar dag hos nära och kära. Älskar sådana här dagar mest av allt!!!
 
Madde och hennes kille Micke har skaffat katt. Så jäkla söt. Jag älskar katter!!!! Att hålla dom i famnen och känna hur dom spinner och kurrar och hur dom stryker sig emot en är det bästa jag vet. Deras fina katt heter Ozzy.
När jag var hos farmor hittade jag detta fina foto. Det är min ena farbror Tomas (till vänster) och pappa! Läskigt så lik jag var min pappa när jag var liten! Tycker det är häftigt att farmor har gjort som en mohikanfrilla på pappa som var modernt nu för inte så längesen. :)
<3
 
Sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela