missmk

Live your life before someone else does

Coffice

Publicerad 2013-05-28 00:34:00 i Allmänt,

 
Jag har blivit tipsad av min nyfunna vän/gamla klasskompis Catherine om Coffice som ligger på Södermalm, närmre bestämt på Tjärhovsgatan. Det är ett café och kontor. Man kan hyra in sig på olika kontor/mötesrum för att jobba med datorn. Perfekt för oss som ska jobba inom journalistbranschen i framtiden. Catherine har redan en plats där så hon är där och jobbar ibland. Jag ska dit på onsdag och få mig en rundtur och kolla in hur stället fungerar. Så himla kul! Det verkar så mysigt att bara sitta och jobba och fika tillsammans med andra människor i en mysig miljö. Man gör sin egen grej samtidigt som man har sällskap av andra som även dom kör sitt eget race.

Jag har alltid haft svårt för chefer som ska styra över mig så jag ser verkligen mig själv i framtiden att jag driver något eget och jobbar för mig själv alternativt har väldigt flexibla arbetsuppgifter och arbetstider. Det är dit jag vill och dit kommer jag även komma en vacker dag! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela