missmk

Live your life before someone else does

Heja!

Publicerad 2013-09-28 18:22:32 i Allmänt,

 
Något som är så fantastiskt med att det blir höst är att hockeysäsongen drar igång! Jag följer varje match som Brynäs spelar via swehockey. När jag är hemma och hälsar på sitter jag och pappa bänkade och ser matcherna på tv.
Ska bli så jäkla kul när dom kommer till Stockholm och möter AIK i november och december. Synd att inte Djurgården är med i SHL för då hade Brynäs varit här två gånger till. Hoppas DIF kommer upp i högsta serien nästa år!
 
4-4 nu och 5 minuter kvar. Usch jag gillar inte förlängningar. Brynäs har ingen bra statistik där. Men en tröst i år är att dom verkar starkare både offensivt och deffensivt i år än förra året. Det gillas! :)

För övrigt fick jag ett meddelande på min lilla iphone igår om ny uppdatering. Operativsystem 7 tydligen. Snygg desgin men inte så bra då jag skickar fel till folk hela tiden. Skit svårt att se vem man skickar till haha. Farligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela