missmk

Live your life before someone else does

Nu börjar det ta fart eller så har jag bara tur?

Publicerad 2013-09-14 01:06:00 i Allmänt,

 
 
Jag fick reda på idag att jag ska få bli krönikör på kramamig.nu! Vad roligt!!! Krama mig är en sida om relationer, kärlek med mera. Jag älskar det ämnet så det kommer nog passa mig. Jag skickade min senaste krönika från Sourze till dom som ett arbetsprov och dom nappade direkt. Himla kul! Alltid bra att börja någonstans och det verkar vara en mysig sida! Jag ska börja med ca 2 krönikor i månaden.

Sen händer det en annan mycket viktig grej i mitt liv just nu där jag måste fatta ett väldigt viktigt och bra beslut. Det kan jag tyvärr inte säga något om än. Om det blir något får ni veta i sinom tid annars så glömmer vi det. ;)
 
För övrigt har jag lekt turist i Stockholm idag. Jag åkte upp på taket på Globen. Verkligen vacker utsikt över hela stan. Lägger kanske upp någon bild imorgon. :)

Sov gott!
 
Puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela