missmk

Live your life before someone else does

Hej allihopa!

Publicerad 2012-08-29 21:56:00 i Allmänt,

 
 
Jag är tillbaks! :)
 
Hoppas ni alla har haft en bra sommar. Jag har haft den bästa sommaren på länge. Helt fantastiskt har det varit trots att vi inte har haft det bästa vädret kanske. Men jag var ju nere i Tylösand en sväng i juli bland annat och då hade vi kanonväder varje dag (medans det regnade hemma) heheh. Ska berätta mer om den vistelsen i ett annat inlägg :)
 
Jag har varit och köpt ört te för själen idag (nördig som jag är) samt en ny dator + dataväska bland annat och kommunicerat lite med skolan. Snart drar det igång!! Ska bli så kul! Har fått ett väldigt gott intryck till hela utbildningen och framför allt till ena läraren. Han verkar vara väldigt enkel, rolig och down to earth, den kombon gillar jag.

Nu får ni hänga med här i bloggen framöver om hur utbildningen kommer vara. Jag kan garantera er att det kommer bli väääldigt intressant. Ska även på minst ett möte nästan varje dag i Sthlm nästa vecka. Så nu är det fullt upp :)
 
Ska strax kolla på Breaking News nu med underbara Filip och Fredrik men vi hörs senare, har massor att berätta om sommaren som varit och det som komma skall..
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-30 01:38:35

Ring när du kommer hit och har tid att ses :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-30 01:38:54

// Madde F

Postat av: Madde

Publicerad 2012-08-30 13:06:39

Absolut det gör jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela