missmk

Live your life before someone else does

Ringvägen.

Publicerad 2012-08-31 00:37:58 i Allmänt,

Minns inte sist jag var så här lättad och glad som jag är nu! Fick veta idag att jag får flytta in i en lägenhet på Ringvägen. Det var ju på söder jag ville bo och nu har det blivit så :) Är så glad!
 
Jag kommer dela lägenheten med en tjej som är supertrevlig, vi är väldigt lik varandra till sättet också vilket är kul. Vi är även lika gamla och fyller 2 veckor efter varandra.
 
Jag flyttar in redan på söndag så imorn ska jag börja packa!
 
Sov gott fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela