missmk

Live your life before someone else does

Beröm av ett proffs!

Publicerad 2012-12-09 02:21:00 i Allmänt,

 
Hej finingar...
 
Idag har jag varit glad må ni tro. Inte nog med att jag skrev ihop porträttet på mindre än en halvtimme och kände mig helnöjd efteråt. Jag skickade även porträttet till Camilla som blev eld och lågor och tyckte det var en jättebra text och att jag hade lyckats så bra med att få fram det viktigaste i ett porträtt vilket, enligt henne, annars är en sport.
 
Det känns som om 10 kg sten har lyfts av mina axlar. Jag har känt mig mer stressad än någonsin dessa dagar med deadlines, intervju, jobb, julgala, sena nätter, tidiga mornar. Men nu känns allt så bra!! Kul att Camilla gillade porträttet också. Det känns extra kul när hon som ändå är ett proffs i branschen, har givit beröm. Känner mig så peppad och tacksam.
 
Ikväll har jag och Emma (tjejen jag bor med) suttit och pratat om allt mellan himmel och jord, killar vi haft ihop det med i vårt förflutna, väder, framtiden, datorer, matlagning, jobb m.m. Härligt att det finns fler som är som jag - en riktig pratkvarn ;)
 
Imorgon lägger jag upp bilder från julgalan i torsdags.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela