missmk

Live your life before someone else does

Blure.

Publicerad 2012-12-11 14:01:40 i Allmänt,

 
Idag känner jag mig som spegeln ser ut- trasig och suddig! Varje gång jag tittar på spegeln så får jag ont i hjärtat av att jag ska slänga den. Den var ju så fin!
 
Tur att vi har sånna här dagar ibland där vi känner oss trasiga för annars hade vi aldrig uppskattat dom bra dagarna. Det är denna jäkla feber som gör att jag är låg.
 
Ska i alla fall bege mig mot jobbet nu och kämpa mig igenom denna dag. Ska gå till ICA först och köpa med mig något gott till mig och min kollega Micaela som jobbar kväll. Lite glögg blir det nog...
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela