missmk

Live your life before someone else does

Bortskämda ungjävlar!

Publicerad 2012-12-23 22:50:00 i Allmänt,

Har njutit av stämningen i rutan till Bingolottos härliga inramning. Men stämningen urartade efter ett tag... De frågar ju vissa frågor till barn som ska vara en kul underhållning när man får höra deras svar. Jag fick höra några barn säga: "Man blir arg om man inte får den julklapp man vill ha." Fan i helvete vad sur jag blev. När det finns barn i både Sverige och övriga världen som inte får en julklapp överhuvudtaget. Egentligen är det ju inte barnens fel att de är så här utan det är ju föräldrarna som är rubbade.
 
Hur kan man som förälder tillåta att ens barn har en sån arrogant attityd? Fattar verkligen inte. Jag tvivlar inte en sekund på att mina framtida barn kommer bli ödmjuka, generösa och sympatiska personer. Synd bara att inte alla barn kan bli uppfostrade så.
 
Har myst hela kvällen hos mamma och pappa. Ska åka hem till Marie nu. Där ska jag lämna en julklapp till William som lyckligtsvis har blivit en väluppfostrad och ödmjuk liten pojke :)
 
 
Naturligtvis så kom ju nummer 66 i slutet och inte 67! Jag är inte ett dugg bitter... :)
 
 
 
Om vi inte hörs senare så önskar jag er alla en UNDERBAR JUL OCH VAR RÄDD OM VARANDRA!!
 
STOR KRAM
 
 
PS. Det blev inget med radion för mamma som jag skrev tidigare. Dom planerade allt med henne i minsta detalj men sen hörde hon inget ifrån dom. Mysko!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela