missmk

Live your life before someone else does

En sup på jobbet?

Publicerad 2012-12-20 23:44:43 i Allmänt,

 
 
Idag på jobbet kom en gäst och gav mig en glöggflaska (alkoholfri) som han inte ville ha. Jättesnällt! Jag och Cindy öppnade den direkt och under hela dagen stod den bredvid min data och vi tog oss en sup emellanåt. Sen började jag skratta högt.
 
"Vad är det?!" frågade Cindy nyfiket.  "Undrar vad gästerna har tänkt idag som inte har vetat om att detta varit glögg, dom tror ju att vi sitter och super till här!" utbrister jag. Det hade ingen av oss tänkt på innan. För det ser verkligen ut som om det är en whiskeyflaska på långt håll... Sen satt vi och skrattade ikapp i flera minuter. Lycka med så härliga kollegor!
 
Sista dagen idag på jobbet innan julledigheten och den hade inte kunnat vara bättre! Jag och Cindy hade så himla trevligt!
 
När jag satt på tåget hem ut på landet ringer även chefen och önskar god jul och gott nytt år! Härlig avslutning på jobbdagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela