missmk

Live your life before someone else does

Första advent, födelsedagar och spel.

Publicerad 2012-12-02 18:49:00 i Allmänt,

 
Mamma och pappas fina gran.
 
 
Men hur mysigt är inte det här?
 
 
Mammas fina adventsljusstake...
 
Gud vilken mysig dag jag har/har haft! Vi har firat mormor som fyller år idag. Vi spelade ett roligt spel där hemma som går ut på att vara i olika lag och hitta på bland annat städer och länder i världen på en utvald bokstav på tid. Ju fler som har samma svar desto färre poäng får man. Så det gäller att komma på riktigt udda ställen i världen för att få poäng. Då jag älskar geografi så tycker jag detta är superkul :)
 
 
 
Jag och söta kusin Erik (som för övrigt inte kunde släppa händerna från sin data speciellt ofta) var i samma lag och vi var bäst. Eller nej nu ljög jag. Mamma och pappa var bäst. Pappa är alltid bäst när det gäller geografi och allmänbildning i största allmänhet. Och då han har rest jorden runt flera gånger så är det ju heller inte så konstigt att han vinner...
 
 
På tal om pappa. Han fyllde år i november och min present till honom hade inte kommit då så han fick den idag istället. Dessa fina koppar. Han blev väldigt glad.:)
 
Nu ska jag låna mamma och pappas bil och åka hem till Marie! Var alldeles för längesen vi sågs nu.
 
Hörs senare!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela