missmk

Live your life before someone else does

Gävleborna invaderar Stockholm...

Publicerad 2012-12-01 22:18:33 i Allmänt,

Jag har haft en jättemysig dag på jobbet. Har jobbat med min superhärliga kollega Cindy. Vi har smidit lite preliminära planer till nyår. Plan B är Café Opera om vi inte hittar på något roligare.

Både igår och idag har jag checkat in väldigt många från Gävle. Och när telefonerna väl har ringt på jobbet så har jag sett på nummerpresentatören att det stått 026 flera gånger. Även Cindy regerade och sa "Madde jag har haft väldigt många från dina hemtrakter idag."

Jag tror att folk flyr ifrån snön hemma. Hörde att det kommit vidriga mängder snö där. Inte okej! Snö ska enbart finnas i fjällen! Den ställer ju bara till problem i trafiken annars.

Ska bli mysigt att komma hem ut på landet nu till första advent.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela