missmk

Live your life before someone else does

Helvetesdag!

Publicerad 2012-12-05 23:32:00 i Allmänt,

Tillbaks i Sthlm och KAOSET! Idag har det inte varit min dag. Fy satan vad less jag har varit. Har haft en riktig helvetesdag på jobbet på alla sätt man kan tänka sig.
 
Och inte nog med det så har naturens makter gjort mig rasande på telefonerna som har ringt konstant där röster har ekat: "Jag måste av avboka mitt rum" eller en lite mer desperat ton "Har ni några rum lediga ikväll. Jag är fast på Arlanda!"
 
När klockan var 17 och det var dags att gå hem så vandrade jag ut från hotellet likt en zombie, likblek i ansiktet och nära att svimma när som helst. När jag kom hem fick jag prata av mig lite med tjejen jag bor med. Kändes skönt, hon är väldigt snäll.
 
I morgon ska jag jobba 7-16 igen och sen byta om till partystassen och åka till Friends Arena med mina kollegor. Jag HOPPAS innerligt att det blir en lugnare dag på jobbet i morgon.
 
Här behöver jag ha lite pepp till mig själv... Så jäkla bra man mår efter att ha läst sånna här texter.
 

Vi är bättre än alla hinder som finns, kom ihåg det! :)
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela