missmk

Live your life before someone else does

Julbord i Furuvik

Publicerad 2012-12-22 21:15:00 i Allmänt,

 
Igår hade vi jättetrevligt. Det hade jag däremot inte tidigare idag. Fy satan vad dåligt jag har mått idag. Jag är inte van att dricka längre. Det blev lite för mycket av det goda igår.
 
 
Ikväll har jag ätit julbord på Furuviks brygga. Så himla gott och gud vad mätt jag är nu.
 
 
Nu har jag landat i soffan hemma hos mamma och pappa. Sitter och myser med alla ljus och kollar på Körslaget Julspecial. Ska ta och värma lite glögg snart också.
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-23 01:38:55

Fan i helvete så snygg du är !!!!!!!!!!!!!! Ruggit lik megan fox fast snyggare än henne ;) Du skulle lätt plattsa i victoria secret show på juldagen =)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-12-25 11:42:03

Haha oj här är det nån som har druckit lite för mycket tror jag :) Men tack tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela