missmk

Live your life before someone else does

Kallt men vackert!

Publicerad 2012-12-02 14:08:32 i Allmänt,

Okej jag erkänner, dessa soliga dagar är snön himla fin! Men annars är jag inget fan alls av snö!

När jag är fjällen så älskar jag snön däremot. Skrev precis meddelande till Marie att vi endast har två månader kvar tills vi åker upp igen.

Snowboardåkning en solig dag med fina vänner, massa skratt och iskalla öl är det bästa jag vet!

Ska köpa ny snowboardjacka plus byxor i januari. Har redan en del favoriter som jag funderar på att klicka hem. Jag köper hellre snygga snowboardkläder än andra kläder. Tycker sportkläder är mycket snyggare än vanliga kläder.

Nu ska jag hem till mormor och morfar på fika efter jättegott julbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela