missmk

Live your life before someone else does

Lite nytt i garderoben...

Publicerad 2012-12-03 17:49:00 i Allmänt,

 
Vad konstigt. Jag bor i Sveriges största stad men hittar alltid kläder och skor i Gävle :) Idag tod jag en ensamdag på stan och shoppade lite nytt i vintergarderoben. Kul med nytt även om jag egentligen inte är ett stort fan av att shoppa...
 
 
Har länge varit på jakt efter snygga och sköna vinterskor. Tycker inte att den kombon är så vanlig nuförtiden men när jag kom in på Crispin stod dessa skor och skrek på mig. Det fanns bara ETT par kvar i sortimentet av dessa skor. Överlycklig att jag fick med mig det sista paret hem.
 
 
 
 
Lite blåa sköna tröjor... Älskar blått!!
 
 
En nyårsklänning fick också följa med hem. Onödigt att köpa sånna här klänningar egentligen för jag kommer bara använda den en gång. Men det ska ju vara glamour och fint på nyår och då får man bjuda till ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-03 22:33:23

Jävlar vilka snygga skor!!!!!! Var det bara på den butiken du va in på som dom är slut nu? Finns dom nån annanstans tror du?

Postat av: Madde

Publicerad 2012-12-05 23:41:07

Jag vet faktiskt inte om det bara var den butiken jag var in i. Men det är mycket möjligt att det var så.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela