missmk

Live your life before someone else does

Lite utseendefixering och naivitet hör till som tjej... tyvärr.

Publicerad 2012-12-18 02:17:00 i Allmänt,

Hej i natten...
 
Jag och min sambo Emma har precis sagt god natt till varandra och lagt oss i våra sängar. Jag känner mig lycklig som har unnat mig en julklapp till mig själv (kommer även köpa en till julklapp till mig själv imorgon). Det talas ju så gott om iLash-serum för ögonfransarna. Någon av mina läsare som testat?
 
Bluff bluff bluff, har jag alltid tänkt och skakat på huvudet åt alla stackars tjejer som är så jäkla, ursäkta, dumma i huvudet som går på detta. Hur ska ett serum kunna göra dina ögonfransar längre och tjockare?! Men nu är det jag som är dum i huvudet för jag har precis gått emot mina principer och klickat hem detta serum som kommer med posten på fredag.

(Mamma, jag vet att du läser min blogg emellanåt, jag skäms över att du ska behöva ha en sån naiv dotter som går på sånt här). Haha ;)
 
 
 
 
Ska bli väldigt spännande att se detta resultat. Tydligen ser man resultat på bara 14 dagar. Jag är mycket skeptisk... men förväntansfull.
 
Och som om detta inte vore nog så ska jag även gå emot mina principer i morgon också då jag ska till apoteket och köpa laxeringsmedel till håret.. Ja, ni läste rätt (jag tror att man på riktigt blir dum i huvudet av att bo i huvudstaden, tur att jag ska hem till landet om några dagar).
 
Tydligen så ska laxeringsmedlet Ricin vara fantastiskt mot håret! Det ger samma effekt som iLash ger på ögonfransarna. Håret blir tjockare och växer 3 cm längre än vanligt i månaden. Naturligtvis så kan inte detta vara sant men jag ska testa i alla fall. Jag har funderat mycket på att sätta i hårförlängning nu och göra håret tjockare men istället för att lägga ut runt 4 000 kr på en förlängning hos frissan så provar jag oljan först som kostar 62 kr på apoteket :)
 
 
 
 
 
 
 
Är det några av mina fina läsare som känner att ni vill vara lika naiva och dum i huvudet som jag som går på detta så beställer ni iLash-serumet på http://thewithone.se. Jag har även fixat rabatt åt er. Uppge denna kod i kassan ILASH100.
 
 
Sov sött!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-12-18 10:58:06

Jag har testat ilash och jag ska säga att jag trodde inte heller på det funkade. Jag tyckte precis som du att jag hade blivit dum i huvudet av att gå på det här haha.. Men det funkar verkligen!! Jag har fått mycket tjockare och längre fransar. Helt sjukt! Jag är supernöjd,, det kommer du också bli. //Anna

Postat av: Minna

Publicerad 2012-12-18 11:49:48

Ricin funkar ocskå!!! Mitt hår är mycket tjockare och blev längre på kort tid. Rekommenderas vamrt!

Postat av: charlotta

Publicerad 2013-06-23 23:21:24

Hur gick det med I lash? Svara gärna på mailen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela